Tämä suo näyttää levinneen
Pinseri-listalle asti. Hienoa. Nyt olisi kai ryhdyttävä suunnittelemaan epätoivoisia yleisönkosiskelutoimia, jotta lyhytjänteiset virtuaali-ihmiset innostuisivat uusintavierailuille. Näistä kävijöistähän voi, koira paratkoon, olla minulle
hyötyä. Ja kun hyötyajatus on päästy esittelemään - ihan sama, kuinka assosiaatiopohjalta tai hypoteettisena se on syntynyt - sitä on
lähes väkisin alettava tarkastella taloudellisesta näkökulmasta. Tällainen ajatteluhan on
realiteettien mukaista. Miten siis voisin saada rahaa näiden ihmisten avulla? Ja mikä olennaisinta, kykenisinkö pohtimaan tätä kysymystä yli kaksi minuuttia alkamatta voida pahoin?
Mutta hetkinen. Juurihan edellisessä postituksessani kirjoitin pari lausetta samasta aiheesta kuin Nyt-liite ja Seiska taannoin. Pakkohan omaksumastani kaupallisesta linjasta on jotain konkreettista etua olla.